domingo, 11 de enero de 2009

Power Point eta Bideoa

Nire gaiaren inguruko material faltarengantik, power point bat internetera (slidesharera hain zuzen ere) igotzea erabaki egin dut.
Izan ere, arritzekoa da, zarean zehar gai honi loturiko material falta handia egotea, jadanik gai hau "tabu" izateari utzi dio, eta geroz eta edapen handiagoa du bertan gertatzen diren gauzak eta eskaintzen den laguntza gaur egun asko handitu da hamarkada bat atzera botatuz.Horretaz gain presoen kopurua denbora labur honetan bikoiztu egin da, populaketaren zerikusia izanik.

Power point hau nik sortua da, eta bertan Espainiako Barne Misiterioko datuak hartuz, gaiaren inguruko datu orokorrak ematen ditut.



Horretaz gain bideo bat egin dut, ondoren ikus daitekeena, kartzeletako egun baten bizitza azalduz, eta bideo hau youtube-ra igo egin dut, bertan jendea ikus dezan.
Bideo honen materiala, ez du inongo iturri finkorik, baizik eta entzun, ikus eta irakur dezakegunetatik ideia bat sortu eta garatu egin dut.
Espero dut zuen gustokoa izatea nik landutako materiala.

No hay comentarios: